söndag 20 november 2011

Nu har jag pysslat

Det ligger inte riktigt för mig... jo, ibland. Men efter att ha varit ute och surfat på olika bloggar (herregud vad många hinner få mycket gjort!) fick jag inspiration. De här rosorna är gjorda av lönnlöv, och det finns det ju gott om. Fick ihop till en liten buket som jag ska binda ihop till en krans till ytterdörren.

Annars har helgen inneburit besök i antik- och loppisaffären i närheten. Har nu bilden av en korgstol från tidigt 1900-tal med sliten brun skinnsits i huvudet. Tror jag måste ha den.

1 kommentar:

  1. Himmel vad duktig du är!!! Det var ju ursnyggt!! Ser ut som rosor.
    Och tack för erbjudandet att få hjälp att få en zinkhylla från Granit. Såg den faktiskt när jag var på Granit i Göteborg men bestämde mig för att det var lite för dyr...
    Hoppas allt är bra med dig/er!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera